Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Πειραματιστήκαμε με το νερό

1. Ελέγξαμε την αντίδραση του νερού στα συναισθήματα εφορμούμενοι από τα πειράματα τουMasaru Emoto. (παρακολουθήστε το ανάλογο βίντεο στην υπερσύνδεση).
Σύμφωνα με την μελέτη που έχει διεξάγει ο Masaru Emoto το νερό έχει την ιδιότητα να μετασχηματίζεται ανάλογα με αυτό που νιώθουμε και σκεφτόμαστε. Αν λοιπόν τοποθετήσουμε ένα ποτήρι νερό σε ένα τραπέζι και του «μεταφέρουμε» θετική ενέργεια, συναισθήματα αγάπης και τα σχετικά αυτό μετασχηματίζεται. Αν το τοποθετήσουμε σε ψυκτικό θάλαμο μπορούμε να το εξετάσουμε όταν παγώσει σε μικροσκόπιο και να δούμε τη κρυσταλλωμένη του μορφή η οποία είναι διαφορετική ανάλογα με τα συναισθήματά μας.
Σε νερό που μεταφέρθηκαν αρνητικά συναισθήματα είχαμε άναρχες ή άσχημες μορφές ενώ στο νερό που μεταφέρθηκαν θετικά συναισθήματα είχαμε συμμετρία και λαμπρότητα.
Το ενδιαφέρον είναι ότι ο ανθρώπινος οργανισμός αποτελείτε από 60 – 80 % νερό ανάλογα , και επομένως όταν υπάρχει η δυνατότητα να επηρεάσουμε τη δομή του νερού στο σώμα μας τότε επηρεάζουμε και κατ επέκταση τον οργανισμό μας, τον εγκέφαλο μας κτλ.
 Τα μέλη της περιβαλλοντικής έβαλαν απλό νερό βρύσης σε αποστειρωμένα βαζάκια με τις ενδείξεις "αγάπη" και "μίσος". Μίλαγαν σε κάθε βάζο με τα ανάλογα συναισθήματα για μία εβδομάδα (εδώ υπήρχε πολύ μεγάλη περιέργεια από τους συμμαθητές μας και κάποια καζούρα).
Μετά από αυτή την ψυχαναλυτικής φύσεως άσκηση, βάλαμε σταγόνες από το νερό του καθενός σε δειγματοληπτικά γυαλάκια με την ένδειξη μίσος και αγάπη και τα παγώσαμε.
ο σκοπός ήταν να μπορέσουμε να διακρίνουμε κάποια διαφορά στην κρυστάλλωση του νερού αλλά τα μικροσκόπιά μας αφενώς δεν είχαν ίσως επαρκή μεγέθυνση αφετέρου έλιωναν τα δείγματα με την θερμότητα της λάμπας.

2. Τονίσαμε τη θερμοχωρητικότητα του νερού

Παίρνοντας ένα μπαλόνι γεμάτο με νερό και ένα μπαλόνι φουσκωμένο με αέρα παρατηρήσαμε ότι το μπαλόνι με τον αέρα έσκασε αμέσως πάνω από φλόγα κεριού ενώ το μπαλόνι με το νερό δεν έσκασε κι΄ας μαύρισε πάνω στη φλόγα.


3. Δείξαμε πώς να ανάβεις φωτιά με το νερό

Δημιουργώντας ουσιαστικά έναν συγκλίνοντα φακό με νερό και μεμβράνη κουζίνας συγκεντρώσαμε τις ηλιακές ακτίνες σε ένα σηείο και το χαρτί από κάτω κάηκε.

4. Έγινε προσομοίωση στο εργαστήριο της πηγής Γοργοποτάμου
Σκοπός ήταν να δείξουμε την φυσική και χωρίς άντληση πορεία του νερού από την πηγή Γοργοποτάμου στην Δεξαμενή της ΔΕΥΑΛ στον Άγιο Λουκά Λαμίας. Με δύο συγκοινωνούντα δοχεία αυτό έγινε κατανοητό στους μαθητές. Επαληθεύσαμε τις υποθέσεις μας με την παρατήρηση και την εύρεση του υψομέτρου της Πηγής στον Γοργοπόταο που είναι λίγο μικρότερο από το υψόετρο της Δεξαμενής στον Άγιο Λουκά.

5.Δραματοποιήσαμε τον μύθο του Ηρακλή
Για να τονίσουμε την σημασία του νερού και στην αρχαιότητα, δραματοποιήσαε με Παντομίμα τον μύθο του τέλους του Ηρακλή όπου  για να αποτοξινωθεί από το δηλητήριο του χιτώνα του κάνει μπάνιο στα Ιαματικά λουτρά και ο Δίας για να απαλύνει τον πόνο του επεβαίνει ώστε να αναβλύσει νερό και να τον ξεπλύνει.

6.Δημιουργήσαμε αφίσες ευαισθητοποίησης στο σχολείο 
Για να προλάβουε την άσκοπη χρήση του νερού στις βρύσες του σχολείου δημιουργήσαμε αφίσες με κολλάζ αλλά και 
ζωγραφιές ματητών με κεντρική ιδέα: ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΝΕΡΟ.





























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου