Για τη φετινή χρονιά , 2015-16, το θέμα της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου μας θα είναι το Νερό ως πηγή έμπνευσης και ζωής.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
·
Δημιουργία ομάδων, κατασκευών, φωτογραφίας,
έρευνας, κ.τ.λ
·
Ενημέρωση για τον τρόπο εκπόνησης δραστηριοτήτων
·
Δράσεις στο πεδίο, βιωματικές δράσεις.
·
Συλλογή πληροφοριών και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΜΕ
·
Η συνεργασία μεταξύ των μαθητών
·
Η λήψη πρωτοβουλιών
·
Αυτοσχεδιασμός και δημιουργικό πνεύμα
·
Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημασία της
συνετής διαχείρισης των υδάτινων πόρων
-
ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
-Συνεργασία
με τα ΚΠΕ
-Εργασίες
πεδίου και βιωματικές δράσεις για την πιο ευχάριστη και αποτελεσματική
συμμετοχή
των μαθητών στις δραστηριότητες
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος ( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία,
υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος
ΜΗΝΑΣ |
Σύνθεση ομάδας
Εισαγωγή στις έννοιες
Ποδηλατική βόλτα στο Γοργοπόταμο
|
2ος
ΜΗΝΑΣ
|
-Ανάθεση εργασιών για αναζήτηση
πληροφοριών
- Εκδρομή ημερήσια στο Μουσείο Θερμοπυλών
και τα λουτρά Δαμάστας
- Καταγραφή εμπειριών από τις δύο
εκδρομές και συμπεράσματα
|
3ος
ΜΗΝΑΣ
|
- Βιβλιογραφική αναζήτηση για την
διαχείριση του νερού στην Ελλάδα
- Σύγκριση και ανάλυση αποτελεσμάτων
- Αναζήτηση θετικών παραδειγμάτων
διαχείρισης υδάτων στο νομό Φθιώτιδας
|
4ος
ΜΗΝΑΣ
|
-Δημιουργία αφίσας με κεντρικό θέμα το
νερό
-Επίσκεψη στο ΚΠΕ Σουφλίου (είμαστε στο δίκτυο «Νερό και Βιώσιμη Ανάπτυξη»
|
5ος
ΜΗΝΑΣ
|
Εκδρομή στο ΚΠΕ Άμφισσας
Καταγραφή εντυπώσεων
Παρουσίαση αποτελεσμάτων
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου